1. Przyjęcie oferty
W związku ze złożonym zapytaniem ofertowym, została do Państwa wysłana drogą elektroniczną oferta. W razie akceptacji przedstawionych warunków, prosimy o złożenie podpisu w wyznaczonym miejscu przez osobę upoważnioną i odesłanie zaakceptowanej oferty drogą elektroniczną na e-mail biuro@ipparts.pl . Po otrzymaniu zaakceptowanej oferty, nasza firma przystąpi do realizacji zamówienia.
2. Cena i warunki płatności.
- Podane ceny w ofercie są cenami netto, chyba, że wyraźnie wskazano, że są to ceny brutto.
- Do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT według stawki podatku obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
- Jednostkowa cena sprzedaży jest skalkulowana dla realizacji oferty w całości.
- W przypadku dostawy o wartości przekraczającej 5 000 zł (netto) strony mogą uzależnić realizacje zamówienia od dokonania wpłaty zaliczki na podstawie wystawionej faktury pro formy. W razie nie dokonania wpłaty zaliczki, Sprzedający ma możliwość do odstąpienia od umowy, o czym powiadomi zamawiającego drogą elektroniczną. W takiej sytuacji Zamawiającemu nie przysługują żadne roszczenia względem Sprzedającego.
- Za termin realizacji płatności przyjmuje się termin wpływu środków na konto Sprzedającego. W przypadku opóźnienia płatności naliczane będą odsetki ustawowe.
- Miejscem spełnienia świadczenia pieniężnego jest siedziba banku, w którym znajduje się konto Sprzedającego, tj. mBank , konto nr 21 1140 2017 0000 4002 1268 2441
3. Termin i warunki dostawy.
- Czas dostawy liczony jest od daty otrzymania zamówienia przez Sprzedającego, jednakże w razie konieczności uzgodnienia szczegółowych technicznych warunków zamówienia lub w razie braku wpłynięcia w odpowiednim terminie zaliczki, o której mowa w pkt 2d, czas ten zostanie odpowiednio wydłużony.
- Kupujący zobowiązany jest do wskazania adresu, na który ma zostać dostarczony towar, jeżeli jest on inny niż adres wskazany na fakturze VAT. W przypadku braku wskazania tego adresu, Sprzedający wysyła towar na adres z faktury VAT na ryzyko Kupującego.
- W każdym przypadku, w razie gdy Kupujący nie podejmie przesyłki z zamówionym towarem i zostanie ona odesłana do siedziby Sprzedającego, ponowny jej transport do Kupującego odbywa się na koszty o ryzyko Kupującego.
- Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia zgodności dostawy z zamówieniem oraz czy towar w czasie dostawy nie uległ uszkodzeniu. Czynność tą należność dokonać w trakcie odbioru lub niezwłocznie po nim. Jeśli Kupujący nie zgłosi reklamacji w zakresie ilości i jakości dostarczonego towaru w terminie do 3 dni od momentu jego odbioru, wówczas Sprzedający uznaje, że dostawa i wydanie towaru zostały wykonane prawidłowo i zgodnie z zamówieniem.
- W przypadku odbioru towaru osobiście przez Kupującego, ryzyko utraty lub uszkodzenia towaru przechodzi na Kupującego. Sytuacja ta dotyczy również momentu związanego z załadunkiem towaru na środek transportu należący do Kupującego.
- W przypadku braku odbioru towaru przez Kupującego z jego winy, Sprzedający ma prawo do wystawienia faktury z tytułu sprzedaży.
4. Gwarancja i reklamacje.
- Kupujący może reklamować towary w formie pisemnej, nie później niż w ciągu 7 dni od daty stwierdzenia przez niego usterki.
- Reklamacja dostarczonych towarów nie upoważnia Kupującego do wstrzymania płatności za towar wobec Sprzedawcy.
- Warunki gwarancji odnoszą się wyłącznie do towarów bezpośrednio sprzedanych przez Sprzedającego oraz w stosunku, do których został wydany dokument potwierdzający udzielenie gwarancji.
- Gwarancja udzielana zostaje przez Sprzedającego (zwanego dalej Gwarantem) Kupującemu (zwanego dalej Uprawnionym) na następujących warunkach:
- Okres gwarancji wynosi 3 miesiące i rozpoczyna swój bieg od dnia wydania produktu lub z dniem zakończenia montażu i uruchomienia zamówionego produktu u klienta.
- Gwarant w okresie gwarancyjnym zobowiązuje się w przypadku wykrycia wady do usunięcia wady produktu powstałej z przyczyn tkwiących w rzeczy sprzedanej w skutek zastosowania niewłaściwych materiałów lub niewłaściwego wykonania.
- Gwarant zobowiązuje się przystąpić do usunięcia wady produktu w terminie 3 tygodni roboczych od daty otrzymania zawiadomienia o ich ujawnieniu, które powinno zostać zgłoszone przez Uprawnionego niezwłocznie, jednakże nie później niż w ciągu 3 dni od momentu stwierdzenia wady.
- Gwarant zastrzega możliwość wydłużenia terminu określonego w pkt 2 na wypadek wystąpienia wydarzeń losowych, niezależnych od Gwaranta. W takim wypadku Gwarant zawiadomi Uprawnionego o nowym terminie przystąpienia do usunięcia wad.
- Niniejsza gwarancja obejmuje tylko i wyłącznie odpowiedzialność Gwaranta wynikającą z obowiązku naprawy lub wymiany produktu, z zastrzeżeniem, iż wybór rozwiązania należy do Gwaranta.
- W przypadku naprawy produktu, za części oraz płyny eksploatacyjne zalecane do wymiany, ale nie będące niezbędnymi do wymiany, koszty ponosi Uprawniony.
- W przypadku wymiany produktu na nowy, własność wadliwych części przysługuje Gwarantowi.
- Niniejsza gwarancja nie obejmuje wad wynikających z:
– normalnego zużycia produktu,
– działania sił fizycznych (zarysowania, zgniecenie, upuszczenie) oraz wynikłych z nieostrożnego obchodzenia się z produktem,
– niewłaściwego zastosowania, eksploatacji, obsługi, składowania,
– nieprawidłowego montażu przez Uprawnionego lub osoby trzecie,
– przekroczenia parametrów technicznych zalecanych dla danej jednostki hydraulicznej,
– działań spowodowanych siłami wyższymi i warunkami atmosferycznymi,
– innych zdarzeń, na które Gwarant nie ma wpływu, w tym działań osób trzecich, w szczególności dokonywania przez nich wszelkich modyfikacji z własnej inicjatywy, naprawy lub wymiany towaru. - Uprawniony traci uprawnienie wynikające z niniejszej gwarancji w przypadku usunięcia, przerobienia lub uczynienia niemożliwym do odczytania w całości numeru seryjnego produktu, kodu wyposażenia dodatkowego, itp.
- Po upływie okresu gwarancji określonego w punkcie i), Gwarant może świadczyć na rzecz Uprawnionego usługi serwisowe, jednakże ich zakres oraz koszty zostaną określone w odrębnych dokumentach.
- Gwarant, po stwierdzeniu, że produkt nie podlegał warunkom gwarancji posiada prawo do pobrania kosztów związanych z przeglądem produktu.
- Gwarant w przypadku naprawy lub wymiany może stosować produkty nowe, równorzędne z nowymi lub regenerowane.
- Niniejsza gwarancja wyłącza stosowanie przepisów wynikających z art. 556 do 576 k.c. Niniejsza gwarancja wyłącza również inne ustalenia dotyczące produktu w tym ustalenia ustne i pisemne i stanowi jedyną podstawę odpowiedzialności za wady tkwiące w produkcie.
- Gwarant, na podstawie art. 437 k.c., nie ponosi odpowiedzialności za poniesioną szkodę czy utracone korzyści, ekspektatywy korzyści i praw związane z wadą produktu.
- Gwarant odpowiada w każdym przypadku do wysokości wartości produktu w dacie zakupu.
5. Zmiany lub anulowanie zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia Kupujący nie ma możliwości dokonywania zmian w zamówieniu ani jego anulowania. W przeciwnym wypadku Kupujący zobowiązuje się do pokrycia wszelkich kosztów poniesionych przez Sprzedającego w związku z realizacją zamówienia.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w chwili, kiedy zamówienie nie jest możliwe do zrealizowania z winy nie leżącej po stronie Sprzedawcy, o czym Sprzedawca powiadomi z odpowiednim wyprzedzeniem Kupującego.